SEO-копірайтинг: що це

Ланет CLICK
21-11-2021
443
SEO
SEO-копірайтинг: що це

Інструменти SEO-просування здатні покращити показники відвідуваності вашого сайту, збільшити кількість потенційних споживачів запропонованих товарів чи послуг та підвищити позиції вебресурсу в пошуковій видачі. Одним із найефективніших інструментів є SEO-копірайтинг. 

 

Що таке SEO-копірайтинг 

SEO-копірайтинг – це створення корисного та цікавого контенту для розміщення на сайті. Він спирається не лише на зміст, а й на ключові слова. Ефективний SEO-текст одночасно враховує вимоги пошукових систем та орієнтується на людей, які є потенційними покупцями. 

 

Алгоритми пошукових сервісів час від часу трансформуються, а разом із ними – вимоги до написання SEO-текстів. Наприклад, раніше найголовнішим під час написання матеріалу було використання якнайбільшої кількості ключів, проте зараз важливіше зробити текст інформативним та корисним для читача.

 

Особливості SEO-копірайтингу 

Процес створення SEO-текстів має низку особливостей. Вони дозволяють зрозуміти, як писати такі матеріали правильно, щоб досягати очікуваних результатів у просуванні сайту.

 

Ключові слова 

Ключові слова – це найголовніший параметр, від якого залежить ефективність просування. Вони є пошуковими запитами, за допомогою яких людина шукає інформацію в Інтернеті. На такі запити пошукова система видає перелік сайтів, на яких споживач може знайти те, що йому необхідно. І якщо в статті на вашому сайті будуть присутні потрібні ключові фрази, потенційний клієнт зможе звернутися саме до вас. Важливо рівномірно розподіляти ключі по всьому матеріалу та дотримуватись їх оптимальної кількості (вони не мають перевищувати 3-5% від обсягу тексту). Тоді пошукова система розпізнає розміщений текст як такий, що повністю відповідає запиту. 

 

Користь для читача 

Ефективні SEO-тексти мають бути орієнтованими на цільову аудиторію. Водночас цікавість читача до статті проявляється у часі, який він проводить на відповідній сторінці сайту. Якщо текст справді цікавий і корисний, потенційний клієнт буде детально його вивчати та проведе багато часу на сайті, на якому він розміщений. Своєю чергою, на цей параметр орієнтується пошукова система. Він впливає на те, на якому місці сайт буде з’являтися в результатах пошуку.

 

Унікальність 

Серед основних вимог до якісного тексту, що продає, є його унікальність. Контент, який ви розміщуєте на сайті, має бути ексклюзивним та не повторювати інформацію, яка є на інших ресурсах. Сторінки з унікальними матеріалами будуть проіндексовані пошуковими системами, а в разі копіювання чужої інформації сайт потрапить під фільтр і не виводитиметься у результатах пошуку. Переконатися в унікальності тексту можна за допомогою спеціальних онлайн-сервісів та програм. 

 

Оформлення тексту 

Контент на сайті має бути чітко структурованим, логічним і легко сприйматися. Щоб матеріал не виглядав суцільним полотном, він повинен мати заголовки та підзаголовки, марковані та нумеровані списки, а також поділятися на невеликі за розміром абзаци. Таке візуальне оформлення тексту дозволяє значно легше сприймати інформацію та не перевантажувати читача. 

 

Грамотність 

Перед розміщенням на вебресурсі статтю необхідно перевірити на відсутність граматичних, пунктуаційних та стилістичних помилок. Опублікований текст із помилками призведе до того, що ви втратите довіру своїх потенційних клієнтів і загалом зіпсуєте ставлення до вашої компанії. 

 

Переваги SEO-копірайтингу 

Застосування SEO-копірайтингу має багато вагомих переваг: 

  • підвищення позицій вебресурсу в пошуковій видачі; 
  • поява постійного потоку органічного трафіку; 
  • підвищення конверсії сайту – головного показника його ефективності; 
  • економія бюджету за допомогою скорочення витрат за контекстну рекламу. 

 

Недоліки SEO-копірайтингу 

SEO-копірайтинг як частина загальної стратегії просування має і деякі недоліки, на яких також необхідно зосередити свою увагу. До них належать: 

 

  1. Поява неідеального тексту. Це пов’язано з необхідністю включити до нього запити в точному входженні, у яких слова не завжди узгоджені між собою.
  2. Виникнення переспаму. Якщо в текст включено дуже багато ключових слів або вони сконцентровані в одному його фрагменті, з'являється переспам. Через це сайт може бути знижений у пошуковій видачі. 

 

Щоб уникнути таких ситуацій, необхідно перевіряти текст не лише на унікальність, а й на інші показники – заспамленість, водність, тошнотність тощо. Зробити це допоможуть спеціальні програми та сайти.

 

Корисні сервіси для SEO-копірайтингу 

Існує чимало спеціальних програм та онлайн-сервісів, які копірайтер використовує під час роботи. Серед них можна виділити найбільш популярні: 

  1. Text.ru – ресурс, за допомогою якого ви можете дізнатися відсоток унікальності тексту, рівень заспамленості та наявність у ньому небажаної «води». 
  2. Content Watch – ще один зручний спосіб перевірки унікальності тексту. 
  3. Advego – інструмент для професійної оцінки якості тексту та проведення детального семантичного аналізу. 
  4. «Главред» – безкоштовний сервіс, націлений на визначення необов’язкових та оцінювальних фраз, які не відповідають інформаційному стилю. 
Поделиться
В поисках подрядчика по SEO?
Заходите в наш online каталог SEO агентств и выбирайте партнера по ряду критериев: балл, портфолио, отзывы, кейсы и статьи. Или организуйте тендер в данном каталоге, выбрав понравившиеся вам компаниии.
Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения от лучших веб-студий Украины.
В каталоге 1700+ диджитал-агентств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберайте и экономьте до 30% своего времени и бюджета! Это бесплатно и займет менее 3-х минут.
Создать тендер
Не пропусти IT новости!
А также актуальные IT: мероприятия, курсы, кейсы и интересные статьи.
Telegramm канал: @itcases
Подписка на рассылку
Получайте одно письмо в неделю с самыми важными новостями.
Bug