Тренди для онлайн бізнесів у 2022 році

Тренди для онлайн бізнесів у 2022 році

90% прийнятих рішень щодо покупки продуктів та послуг здійснюються онлайн, перш ніж клієнт з’явиться в фізичній точці магазину (згідно з даними платформи Statista). Отже, інтернет-магазини, корпоративні сайти, мобільні додатки та інші портали є ключем до виходу у комерцію майбутнього.

З огляду на те, що буде популярно у 2022 році? – Деякі тенденції залишаться актуальними ще з минулих років, але є тренди, які радикально змінюють ринок вже зараз. Сюди входить орієнтація на комфорт користувача, автоматизація бізнес-процесів, свобода у покупках, зміцнення mobile комерції, автентичність бренду і нова форма торгівлі – злиття онлайн та офлайн світів. Далі давайте розберемо кожен тренд 2022 детальніше.

E-commerce революція

Настала нова ера електронної комерції, у якій беруть участь і покупці, і продавці, і розробники інтернет-ресурсів.

Бар’єри для виходу на онлайн ринок продовжують зменшуватися. Зараз існує OpenSource ком’юніті і безліч платформ у відкритому доступі, які стануть хорошими рішеннями на початку онлайн бізнесу. А міжнародні системи доставки дають змогу здійснювати покупки через інтернет-магазин з будь-якої точки світу. Отже, ніяких кордонів для продаж: ні географічних, ні технологічних.

Відкритий доступ до онлайн ринку для продавців і покупців зумовив зріст частки електронної роздрібної торгівлі на світовому ринку. За прогнозами, до 2025 року продажі ринку електронної комерції становитимуть 24,5% від загального обсягу роздрібних продажів.

Дизайн, як мислення

Розробка дизайну перестає бути лише роботою з візуальною частиною: продумуючи зовнішній вигляд вебресурсу, варто врахувати всі нюанси взаємодії користувача з сайтом. Безперечно, зовнішні візуальні елементи (UI) залишаються важливими. Але зараз на перший план виходять деталі, які забезпечують комфорт користувачів та їх досвід на сайті (UX).

Пошуковики все більше орієнтуються на юзабіліті сайту. Тому важливість цього поняття з кожним роком збільшується. Звертайте увагу на те, які переваги отримує користувач у процесі взаємодії з вебресурсом і його інтерфейсом.

  • Функціональність. Вебсайт допомагає і ніби підштовхує користувача обрати потрібний йому варіант, навіть якщо на сайті ця людина вперше.
  • Надійність. Достатня інформація, яка показана у сторінках “Про нас”, посилання на соцмережі, поп-апи дозволяють користувачу отримати максимально повну інформацію про вебсайт.
  • Зручність. Вебсайт надає користувачеві інформацію, яка найімовірніше цікава йому на даному етапі користування сайтом.
  • Здатність приносити задоволення. Вебресурс пропонує доцільний мікроконтент і необтяжливі допоміжні зображення, що сприяє залишитися на сайті довше.

Стійка позиція бізнесу

Ми все частіше обираємо компанії, судячи з їхніх цінностей, місії та внеску у соціальне середовище. Для покупців набагато приємніше здійснити покупку там, де вони можуть  зробити вклад у цінності бізнесу і відіграти, хоча б маленьку, але роль.

Події минулих років продовжують підвищувати обізнаність споживачів про світ, у якому вони живуть, працюють і роблять покупки. Ось чому бізнес все частіше присвячує окрему сторінку на вебсайті своїм цінностям, робить рекламні кампанії й посилається на використання екотехнологій та своєї унікальної позиції у веденні бізнесу.

 

On-line + off-line: універсальний доступ

Сучасні технології встановили високу планку у тому, як задовольнити користувачів. Сьогоднішній покупець однією ногою знаходиться в цифровому світі, а іншою – у реальному. Великі компанії поєднують ці два світи, щоб створити універсальну, багатоканальну точку для продажів. Вони можуть використовувати headless e-commerce, кастомну розробку, ІоТ технології. 

Мобільна комерція

84% із 783 опитаних вважають 2020 рік вирішальною точкою, коли повернутися до комерції у звичайному вигляді вже неможливо (згідно з опитуванням, проведеним видавництвом Harvard Business Review). Продажі через смартфон тепер розглядаються як ключовий елемент зростання бізнесу та його доходу.

До того ж, якщо ресурс не адаптований під смартфони, він просто не показуватиметься у пошуковій видачі. Окрім адаптивного дизайну, можна розробити окремий дизайн під мобільну версію сайту. Тут варто врахувати, що кожен екран телефону має своє розширення, тому на сторінках важливо помістити тільки найнеобхідніше, щоб користувач міг легко знаходити потрібну інформацію.

Автоматизація бізнес-процесів

Це допомагає урегулювати функції бізнесу з потребами клієнтів. Тому ми бачимо величезний попит на автоматизацію ручних завдань. Автоматизувати можна такі процеси: взаємодія з користувачами вебсайту: підтримка зв’язку з постійними клієнтами; відстежування поведінки користувача на сайті; регулярні сповіщення.

Досить дивно у 2022 році контролювати процеси та прибуток, використовуючи калькулятор, або вручну збирати й передавати інформацію. Зараз на ринку існує безліч рішень для цього. Найпоширеніше — це розробка CRM системи. Вони бувають готовими, або кастомними. Кастомні системи створюються індивідуально і допомагають закривати конкретні бізнес-задачі. Наприклад, контролювати процес продажів, розрахунки, оформлювати і передавати далі заявку клієнта, генерувати необхідну інформацію у файли. Для власників декількох об’єктів нерухомості, житлових комплексів чи торгових центрів – це мастхев.

Розрахункові операції також можна автоматизувати. Зручним інструментом для цього може стати мобільний додаток. Можна створити систему з програмою лояльності, знижками, аналітикою та статистикою. Клієнти вашого бізнесу зможуть зменшити витрати часу при розрахунку, контролюватимуть свої витрати і, загалом, довірятимуть бренду.

Чат-боти для бізнесу

Коли потенційні клієнти вперше потраплять на ваш сайт, ви можете привітати їх за допомогою миттєвого повідомлення та допомогти їм у пошуку потрібного продукту. Це так звані віртуальні консультанти, які працюють на основі штучного інтелекту. Вони можуть діяти як доповнення вашої фізичної команди в магазині.

Чат-боти здатні захоплювати потенційних клієнтів і працювати з великими об’ємами баз даних. Цей підхід вводить нову еру обслуговування, яка охоплює весь ланцюг взаємодії з клієнтами в продажах як онлайн, так і офлайн. Окрім цього, чат-боти можуть бути дуже зручними, коли потрібно допомогти клієнту знайти найближчий магазин, записатися на зустріч зі спеціалістом (якщо ви пропонуєте послуги) або здійснити покупку онлайн та забрати з найближчої фізичної точки магазину.

Реальний приклад: Британський бренд Holland Cooper використав чат-бот зі стратегією “Клацай та забирай” для того, щоб перенаправити трафік з чат-бота до інтернет-магазину. Ця стратегія дала йому 60% від усіх продажів, які були здійснені через магазин на Shopify Plus.

IoT рішення (світ Інтернету речей)

По суті, це також можна назвати автоматизацією. ІоТ використовується у мобільних додатках. Таким чином фізичні пристрої пов’язують з інтерфейсом і функціоналом додатку і досягається простота керування у зручному “кишеньковому” доступі.

 

Додаткові модулі для вебсайту

Унікальність – це тренд 2022 року. Тут можна застосувати додаткові рішення, які допомагають розширити функціонал і виокремити ваш вебсайт поміж інших. Так, наприклад, за допомогою модулів можна додати на сайт форми замовлення/бронювання онлайн, форми для голосувань, додаткові меню, можна розміщувати на сторінках блоки посилань на схожі матеріали або на найсвіжіші новини.

За допомогою модулів, інтеграцій і кастомних доопрацювань вам не потрібно переробляти увесь ресурс. Головне, не перевантажуйте сайт, а у виборі доопрацювань орієнтуйтеся на актуальність і відповідність запитам відвідувачів сайту. 

Ключові SEO вимоги для сайту, які є обов’язковими у 2022

Загалом алгоритми пошукових систем не змінилися, але з’явилися нові формати, вимоги та особливості ранжування.

Core Web Vitals

Це метрики швидкості завантаження вебсайту від Google. Вони використовуються при ранжуванні сторінок через пошукову систему. У 2022 році варто звернути увагу й оптимізувати:

  • час завантаження найбільшого елемента;
  • час очікування від першого кліку на сторінці до першої взаємодії з контентом;
  • показник зрушення блоків по макету при завантаженні.

Google E-A-T

Абревіатура розшифровується як експертність-авторитетність-достовірність. Цим трьом критеріям має відповідати ваш контент на сайті. Публікуючи будь-які матеріали, обов’язково проводьте перевірку фактів та тверджень на точність і правдивість, подбайте про те, щоб користувач сайту не губився в інформації.

Rich Snippets

Це розширені результати, які виділяються серед інших у результатах пошуку. Вони виглядають набагато приємніше і користувачі миттєво отримують потрібне. Оптимізація сторінок під такі сніппети може бути вашою зоною зростання у 2022 році. Для цього опрацьовуйте та структуруйте контент, давайте підзаголовки маркованим спискам і таблицям.

Знати тренди – це чудово. Але з ними важливо ефективно працювати. Пам'ятайте про це;)

Поделиться
В поисках надежного подрядчика по разработке и маркетингу?

Заходите в наши каталоги (по типу компаний):

и выбирайте партнера по ряду критериев: балл, портфолио, отзывы, кейсы и статьи. Или организуйте тендер в данном каталоге, выбрав понравившиеся вам компаниии.

Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения от лучших веб-студий Украины.
В каталоге 1700+ диджитал-агентств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберайте и экономьте до 30% своего времени и бюджета! Это бесплатно и займет менее 3-х минут.
Создать тендер
Не пропусти IT новости!
А также актуальные IT: мероприятия, курсы, кейсы и интересные статьи.
Telegramm канал: @itcases
Подписка на рассылку
Получайте одно письмо в неделю с самыми важными новостями.
Bug