Розробка мобільного додатку

Розробка мобільного додатку

За даними ресурсу buildfire, на сьогодні, 2 000 000 додатків зареєстровано в AppStore та 3 000 000 у PlayMarket! Доля мобільних ігор не така вже велика: у загальній кількості не займає навіть половини. Сучасні мобільні додатки націлені на те, щоб допомогти користувачам розв’язувати певні задачі, або бізнесу – автоматизувати процеси.

Які задачі та цілі виконує мобільний додаток?

  • додаткове брендування,
  • залучення наявної та нової цільової аудиторії,
  • інструмент для розваг, інколи з елементами нативного самопіару,
  • додаткові продажі (наприклад, знижка на товари тим покупцям, хто замовляє саме через мобільний додаток)
  • внутрішній інструмент для автоматизації, керування певними бізнес-задачами.

Мобільні додатки для бізнесу можна розділити згідно з функціями:

  1. Як окремий самостійний додаток;
  2. У зв’язці: додаток+вебсайт, або додаток+будь-яка інша система (наприклад, додаток+система обліку).

Вигляд мобільного додатку залежить від проблеми, яку він повинен закривати й від цільової аудиторії вашого бізнесу. Подумайте для чого вам мобільний додаток? Для ваших клієнтів, які більше використовують мобільний трафік, аніж ПК? Для вас та менеджерів як внутрішній інструмент для автоматизації процесів? Чи як комбінований варіант?

Додатки для бізнесу за призначенням:

  • Для контролю співробітників (моніторинг робочого дня, контроль робочих процесів, задачі тощо);
  • Для автоматизації B2B продажів (заявки, контроль залишків на складі, клієнтська база);
  • Для показу каталогу продукції;
  • Для збільшення B2C продажів, в рітейлі (замовлення товарів, послуг, продаж квитків, бронювання тощо).

Що зараз має попит в продажах через мобільний додаток?

Лідерами електронної комерції через мобільні додатки є одяг й електроніка, а також косметика. Взагалі, якщо ви знаєте аудиторію свого бізнесу – це стане запорукою успіху продажів у будь-якій категорії товарів.

Попит насамперед залежить від віку, статі, доходів, а також місця проживання. Наприклад, люди від 25 до 35 років більше купують товари для дітей і вагітних, аніж інші. Якщо критерієм відбору взяти рівень доходів, то сімʼї з доходом у 15 000–25 000 грн більше схильні до покупок онлайн і використовують для цього смартфони. Кур’єрськими послугами більше користуються люди, які проживають у великих містах, адже там більше розвинена логістика доставки. Отже, орієнтуючись на ці показники вам потрібно врахувати додаткові інтеграції, налаштування геолокації в додатку, розробку індивідуального функціонала. 

Кому потрібен мобільний додаток?

Щоб зрозуміти, чи потрібна вашій компанії розробка мобільного додатку, проаналізуйте наступні питання:

1. Хто ваші клієнти, як часто вони використовують смартфони?

Можливо, цільовій аудиторії вашого бізнесу буде достатньо створення адаптиву, або мобільної версії сайту. Прослідкувати мобільний трафік і зрівняти зі шляхом покупця на десктоп-версії сайту можна за допомогою інструментів Google Analytics, які потрібно під’єднати до вашого сайту. Варто зазначити, що у мобільному додатку користувачі проводять у 20 разів більше часу, ніж на декстоп-версії, або на адаптованому під мобільну версію сайті.

2. Які завдання ви хочете вирішити за допомогою мобільного застосунку?

Продумайте, як ви плануєте просувати мобільний додаток. Як про нього дізнаються ваші покупці? Для новоствореного мобільного додатку знадобиться додаткова реклама, зв’язка з вашим сайтом, інтеграції, а також просування в App Store та Google Play. Ще одне питання: чому користувачі захочуть завантажити додаток? Можливо, це буде вигода у формі знижок, програма лояльності, зручний особистий кабінет, де можна відстежувати покупки й отримувати бонуси.

3. Що обрати: магазин в соціальних мережах чи розробку мобільного додатку?

Мобільні додатки – більш персоналізовані й автоматизовані, функціонал розробляється «під тип клієнта». Також, у додатку клієнт може здійснити замовлення самостійно, без допомоги менеджерів. Соціальні мережі – досить обмежені у персоналізації й функціоналі. Їх можна використовувати для продажу невеликих об’ємів товару.

4. Як швидко окупиться мобільний додаток?

Для прогнозування продажів через додаток, використовуйте аналітику своїх продажів через чинний інтернет-магазин. Проведіть опитування серед своїх клієнтів. Завдяки цьому, ви зрозумієте, чи готовий ваш бізнес до запуску мобільного додатку і який дохід принесуть продажі з додатка.

Яким компаніям не потрібен мобільний додаток?

Це рішення однозначно не підходить малому бізнесу. Багато власників бізнесів не до кінця розуміють, які витрати очікують на них після запуску мобільного додатку.

Сфери бізнесу, де мобільний додаток – це мастхев:

  • Магазини.

Завдяки push сповіщенням, користувачі мобільного додатку зможуть дізнаватися першими про новинки та знижки магазину. Для бізнесу – це можливість збільшити середній чек, відсоток спонтанних покупок, створити лояльність до бренду.

  • Кафе та ресторани.

Це можливість «прив’язати» клієнта до закладу. Можна зробити безконтактне меню, запровадити бонусну програму, інтегрувати карту, доставку і, звичайно, залучити нових клієнтів через існуючих користувачів.

  • Туризм.

Мобільний додаток-гід дає можливість туристам або жителям певного міста дізнатися більше про локації, історію, події міста. Швидко знайти локацію, за допомогою зручної карти та дізнатися її опис.

  • Бронювання квитків.

Через телефон можна забронювати квиток у будь-який час, здійснити оплату і не роздруковувати документи, отримати знижку на наступний квиток. Мобільний додаток збільшує продаж квитків, тому що звичайно зручніше купити квиток з дому, аніж шукати каси, стояти у чергах.   

  • Проведення розрахункових операцій.

Це спростить процес оплати на вашій фізичній точці. У мобільному додатку можна переглядати історію зарахування та списання коштів з особистого рахунку, історію платежів, сканувати QR-код, щоб розрахуватися безконтактно.

  • ЖКГ, будівництво, оренда нерухомості.

Мобільний додаток зможе швидко реагувати на проблеми користувачів, які є жителями ваших об’єктів нерухомості. Можна інтегрувати системи оплати та системи обліку, так користувач зможе контролювати свої рахунки та оплачувати комунальні послуги через телефон. Для забудовників є можливість під’єднати свої ЖК і тримати зв’язок з клієнтами на всіх етапах будівництва.

За даними Statista, зараз люди проводять у мобільних додатках у середньому до 3-ьох годин на добу, використовуючи смартфони на 2 основних операційних системах – Android і iOS (вони займають приблизно 95% всього ринку, решта 5% – Windows, Symbian і інші, менш популярні платформи).

Яку платформу обрати: розробка мобільного додатку на Android чи на IOS?

Мобільні додатки можуть бути реалізовані нативною мовою програмування – на IOS це C++/Objective-C, які вже відходять на другий план та Swift. У android-пристроїв – це Java, Kotlin. Варто розуміти, що якщо вам потрібен мобільний додаток для Android та для IOS платформ – то потрібно шукати програміста, який або знає обидві мови програмування, або ж 2 програмісти. Розробляти один і той самий додаток під різні платформи (iOS / Android) довго і дорого. Тому, ми радимо охопити користувачів з обох платформ і використати кросплатформну розробку.

Що таке кросплатформна розробка мобільного додатку?

Кросплатформна розробка мобільного додатку – це розробка мобільного додатку, який в результаті буде готовий для роботи одразу як на iOS, так і на Android. Знань одного розробника достатньо, щоб розробити додаток одразу для iOS і Android. У такій розробці, ми віддаємо перевагу технології React Native.

Які переваги React Native розробки?

  • швидкість розгортання проекту,
  • підтримка нативних функцій обидвох систем Android/iOS (саме через це фреймворк містить приставку “native”),
  • доступна підтримка проекту, як в плані коштів, так і в плані ресурсів.

Кожен проект індивідуальний, і звичайно ж кросплатформні додатки краще використовувати, там де не передбачається високої навантаженості, наприклад це стосується, наприклад банківського сектору. Якщо у вашому проекті передбачається 3D графіка, додаток повинен в real-time режимі проводити тисячі операцій з мережею – то краще використовувати все ж таки нативну розробку. У всіх інших випадках фреймворк React Native ідеально підходить для розробки мобільного додатку.

Які етапи розробки мобільного додатку?

  1. Аналіз ринку, цільової аудиторії бізнесу, пошук проблеми, яку має закривати застосунок.
  2. Продумування базового функціонала. На цьому етапі визначається user experience map, тобто шлях користувача у додатку, складається набір базових функцій і те, як користувач зможе взаємодіяти з ними, його основні дії в додатку.
  3. UI / UX design. Тут створюється основна структура навігації у системі, створюються прототипи, макети і дизайн взаємодій з інтерфейсом.
  4. Юзабіліті-тести прототипів і макетів. За результатами тестів дизайнер вносить зміни в функціонал.
  5. Створення технічного завдання для розробника мобільних додатків.
  6. Розробка мобільного додатку.
  7. Тестування, пошук багів, переоцінка дизайну.
  8. Реліз мобільного додатку у магазинах додатків AppStore і PlayMarket та його просування.

Скільки коштує розробка мобільного додатку?

Ви маєте врахувати не лише вартість розробки мобільного додатку, а й кошти на його технічну підтримку та оновлення. Конкретна сума може відрізнятися у декілька тисяч доларів, все залежить від наповненості функціоналу, складності дизайну та додаткових потреб бізнесу.

Джерело: https://web-systems.solutions/blog/rozrobka-mobilnogo-dodatku/?utm_source=it-raiting&utm_medium=dubl_article

Поделиться
В поисках подрядчика по разработке мобильных приложений?
Заходите в наш online каталог Mobile агентства и выбирайте партнера по ряду критериев: балл, портфолио, отзывы, кейсы и статьи. Или организуйте тендер в данном каталоге, выбрав понравившиеся вам компании.
Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения от лучших веб-студий Украины.
В каталоге 1700+ диджитал-агентств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберайте и экономьте до 30% своего времени и бюджета! Это бесплатно и займет менее 3-х минут.
Создать тендер
Не пропусти IT новости!
А также актуальные IT: мероприятия, курсы, кейсы и интересные статьи.
Telegramm канал: @itcases
Подписка на рассылку
Получайте одно письмо в неделю с самыми важными новостями.
Bug