Як просунути відео в YouTube

Ланет CLICK
10-11-2021
435
SMM
Як просунути відео в YouTube

Стратегія просування відео 

Перш ніж переходити до просування, необхідно створити стратегію. Грамотно сформована стратегія — перший крок на шляху до мільйонів переглядів та великої кількості нових підписників. 

 

Отже, щоб створити якісну стратегію, необхідно:

  1. Визначитися з метою створення каналу.
  2. Сформулювати його унікальність.
  3. Визначити цільову аудиторію та сегментувати її.
  4. Створити дизайн каналу.
  5. Подумати над плейлистами та рубриками, які б відповідали інтересам вашої ЦА.
  6. Скласти контент-план та графік виходу відео.
  7. Створити рекламну стратегію.

 

Але не забувайте, що головною вимогою до роликів на YouTube є якість. І полягає вона не завжди в якісній картинці. Частіше за все якість асоціюється зі змістом відео. Саме тому досить часто «вистрілюють» відео, зняті на телефон за 5 хвилин. Їхній секрет дуже простий – вони цікаві або корисні підписникам.

 

Якщо ви раніше ніколи не мали справу з YouTube, почніть з підготовки форматів відео. Існує низка форматів, які користуються широким попитом та можуть стати чудовою основою для подальшої стратегії просування, зокрема:

  • мануали та інструкції; 
  • огляди; 
  • інтерв’ю; 
  • сторітелінг; 
  • розважальний контент. 

 

Чергуйте ці формати та не забувайте вигадувати нові, щоб утримувати увагу аудиторії. Також продумуючи контент-план, залиште місце для ситуативних відео.

 

І найважливіше: поважайте своїх підписників, прислухайтеся до їхньої реакції на нові формати, повідомляйте про дату виходу нового ролику й попереджуйте щодо змін графіку виходу роликів. 

 

Оптимізація відео на каналі

Вагому роль для будь-якого відео на YouTube грає оптимізація, адже Google ранжує ролики з YouTube в результатах органічної видачі. Тому відео теж варто оптимізувати з урахуванням вимог пошукової системи. Для цього фахівці радять використовувати такі інструменти:

  1. Семантичне ядро. Основою ядра стає тема відео, надалі підбираються ключові слова та фрази, які описують її.
  2. Назва та опис. Бажано, щоб заголовок складався з ключової фрази, але водночас лишався читабельним та цікавим. В описі коротко вкажіть, про що саме ролик, додайте посилання на канал, плейлисти, соцмережі та на саме відео.
  3. Теги. Вони працюють аналогічно ключовим словам у SEO-текстах. Всього їх може бути до 15. Найкраще обрати фрази з низькою конкуренцією та розташувати їх першими.
  4. Заклик до дії. Обов’язково додайте до ролика заставку із закликом підписатися на канал та поділитися переглянутим відео. Зазвичай заклик до дії розташовують наприкінці, але кінцеве рішення залежить від формату відео та ваших побажань. 

 

Це ключові інструменти, завдяки яким відбувається просування відео в YouTube. Окрім цього, можна використовувати підказки з прив’язкою до того, про що йдеться у відео, тайм-коди та субтитри, що теж позитивно впливає на просування.

 

Методи просування відео в YouTube

Оптимізація відео є одним із безкоштовних методів просування. До безкоштовних методів просування також належать:

  • публікація анонсів про нові ролики в соціальних мережах, на сайті чи в email-розсилці;
  • регулярна комунікація з підписниками у форматі відповідей на їхні коментарі;
  • колаборації з іншими блогерами, чиї канали мають схожу тематику.

 

Звісно, окрім безкоштовних методів просування є платні, які включають:

  • контекстну рекламу в Google Ads;
  • платні колаборації з блогерами та інфлюенсерами;
  • рекламу в інших соціальних мережах. 

 

Попри те, що саме платні методи вважаються найбільш ефективними та забезпечують швидкий приріст підписників, не варто забувати й про безкоштовні. Адже лише комплексний підхід до просування здатен забезпечити високі та стабільні результати.

Поделиться
В поисках подрядчика по SMM?
Заходите в наш online каталог SMM агентств и выбирайте партнера по ряду критериев: балл, портфолио, отзывы, кейсы и статьи. Или организуйте тендер в данном каталоге, выбрав понравившиеся вам компаниии.
Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения от лучших веб-студий Украины.
В каталоге 1700+ диджитал-агентств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберайте и экономьте до 30% своего времени и бюджета! Это бесплатно и займет менее 3-х минут.
Создать тендер
Не пропусти IT новости!
А также актуальные IT: мероприятия, курсы, кейсы и интересные статьи.
Telegramm канал: @itcases
Подписка на рассылку
Получайте одно письмо в неделю с самыми важными новостями.
Bug